Sivut

torstai 17. marraskuuta 2011

31 Day Challenge: Päivä 12, raidalliset kynnet

Mulla oli ollut ajatus maalailla kynsiä Burberry-kuosiin ja kuinkas sattuikaan, että blogitar Emerald Sparkled -blogista (ja ehkä moni muukin?!) ehti ensin ja vieläpä haasteen raitapäivään. Murheissani mietin, että nyt on keksittävä jotain muuta, mutta sitten päätin, että miksipä niin: voin hyvin tehdä omat Burberryt ja viitata tässä blogiin (klik!), josta löytyy astetta hienommat ja kivemman väriset yksilöt verrattavaksi :)).


Luonnonvalossa.


OPI A-taupe the Space Needle on hiukan liian tumma lakka erityisesti kynnellä, kun tuohon huiviin vertaa. Tämä oli kuitenkin minun lakoistani mieluisin sävy, koska halusin pohjaväriksi ruskean. Tämä lakkapullo lähti matkaani Emotionista, kun satuin ohi kulkiessani huomaamaan, että siellä oli OPI Touring America -lakat alessa. Olisin halunnut myös kokoelman harmaan, mutta en raaskinut ostaa molempia. Hyvä minä! Itsekuria!




Burberryn villahuivi on sen sijaan peräisin joulupukin kontista. Isäni osti minulle vuosia sitten lahjan, joka sisälsi tämän huivin, pipon ja sormikkaat. Erityisesti huivi on ollut talvisin kovassakin käytössä ja se on edelleen kuin uusi. Todella laadukas siis, ei nukkaa ja hapsutkin on edelleen siistit. Kiitti isi :).



OPI A-taupe the Space Needle -lakkaa on kaksi kerrosta ja pohjalla OPI Start to Finish. Hyvä levittyvyys, leveä sivellin ja kuivuu nopeasti. Hyvähyvä.


Raidat on maalattu akryyväreillä, jotka oon ostanut pari pääsiäistä sitten. Meillä on siis tapana puhaltaa ja maalata kanamunia pääsiäisenä ja akryyliväreillä tulee parasta jälkeä. Lasten sotkut saa helpommin pestyä ja maali kuivuu suht nopeasti (vrt. öljyvärit). Siinä onkin sitten minun kokemukseni akryyliväreillä maalaamisesta, eli aika noviisi olen. One stroke -tekniikkaakin oon pariin otteeseen harjoitellut, mutta siitä ei oo tullut yhtään mitään. Oisko kenelläkään teillä antaa ohjeita? Pitääkö maalia notkistaa vedellä?




Näiden kynsinen viivat maalasin ihan tuolla ohuella nail art -siveltimellä, jossa on n. parisenttinen tuo sivellinosa.


Miltäs näyttää nämä kynnet? Sopiiko kankaiden kuosit kynsiin?

12 kommenttia:

  1. Aivan ihanat! Teet aina niin siistiä jälkeä. :) Mä haluaisin tällaiset vaaleanpunaisena. ;)

    VastaaPoista
  2. Ui ihanat kynnet, todellakin sopii, näyttää aidolta kankaalta ! :o

    VastaaPoista
  3. Siis järkyttävän ihanat kynnet! Kuolaan tuon värin perään ;O

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvin onnistuneet Burberryt!

    VastaaPoista
  5. Oi miten hienot, ja todella siististi tehdyt, niin kuin sinulla aina!

    Ja hyvin sopii tuo OPI A-taupe the Space Needle -kynsilakan väri, on kyllä ihan riittävän lähellä Burberrya.

    Minulle tuli muutenkin muistoja mieleen kun kerroit tuosta kaulaliinasta. Oman Burberryni olen ostanut opiskeluaikoina Englannista muistaakseni vuonna 1999, ja vieläkin se on kuin uusi. Ihan uskomattoman hyvälaatuinen, kuinka se voikaan kestää niin hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Mahtavan näköiset Burberry-kynnet! Todella kauniit!

    Miten onnistuit noin hyvin tekemään vasemmalla kädellä raidat? Minulla tuppaa linerin pää vipajamaan niin, että vasen ei koskaan näytä yhtä hyvältä kuin oikea. x)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille jälleen kommenteista, niin on _niin_ kiva lukea :)).

    Pumpulipupu: Joskus hinta ja laatu kulkevat todellakin käsikädessä :). Vaikkakaan mulla ei ole hajua tuon kaulaliinan hinnasta, mutta arvelisin sen henkkamaukkaa arvokkaammaksi ;P.

    Furiahz: Toisinaan onnistuu ja joskus sitten taas ei. Silloin on kuvattuna vain vasen käsi ;D. Suorat viivat on helpompia minusta, kuin kaarevat tms, siis jos pitää olla hallittuja viivoja. Oon kyllä mielestäni kehittynyt vasurilla piirtämisessä ihan kivasti viimeisen vuoden aikana, eli treeni auttaa :).

    VastaaPoista
  8. Ihana sävy tuossa OPIn lakassa. Ja tosi taitavasti toteutetut! Musta tuntuu, että mulla jotenkin aina viivat menee vinoon :( Tosin tollasella pitkäkärkisellä siveltimellä on ehkä aavistuksen helpompaa.

    Hitsi, en keksi oikein muuta kuin sateenkaaren tähän raitahaasteeseen, mutta sit taas sateenkaaren väreille ois oma päivä... Onhan mulla onneksi aikaa.

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi kun on hienot! Tosi hyvin oot musta saanut ton kuosin kynsiin, tunnistin kyllä heti! Tosi tyylikkäät!

    VastaaPoista
  10. Näitä oon harjoitellut itsekin, mutta en ole vielä saanut yhtään hyvää lopputulosta aikaiseksi ;) Taidan kokeilla kans noilla karyyliväreillä...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...