Sivut

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Huippuhie... eiku helppoa

Uhkasin viime postauksessani, että painun tekemään huippuhienoja lakkauksia edellisten joopajookynsien tilalle. Huippuhienojen tilalle tuli kuitenkin sievät, sivistyneet ja suloiset huippuhelpot :P. Hauskaa muutes, että useimmiten just nämä helpoimmat ja nopeimmat viritykset saa kehuja mm. kaupoissa asioidessa.


Nappasin laatikosta Color Club Foil Me Once -lakan, joka hohtaa kuin folio konsanaan. Kello raksutti jo yli kymmentä illalla ja aamukuuden herätys kolkutteli mielenpäällä, joten jotain nopeaa oli saatava aikaan ja pää tyynyyn. Lila lakka olisi ollut yksinäänkin jo varsin kiva ja hillitty työpäivääkin ajatellen, mutta mieli teki laittaa jotain koristetta mukaan. Pakin lokerosta nappasin nipun tarroja ja waterdecaleja ja valkkasin sieltä mustavalkoisia perhos- ja kiemuratarroja ja asettelin kynsille. Pari helmenpuolikasta vielä kaveriksi ja avot. Valmis.


Paisteessa...
...ja sama varjossa.

Nuo helmet olisi voinut jättää tosin pois tai laittaa pieniä strasseja tilalle. Helmenpuolikkaat on jotenkin liian pulleita minun makuuni ja ne häiritsee välillä, vaikkei ulkonevat koristeet yleensä aiheuta mitään tuskaa. Onko teillä kokemusta, onko helmenpuolikkaitakin eri kokoisia ja eri paksuisia? Mulla ei oo kuin yksi eBayn kiekko.




Color Clubin Foil Me Once -lakka on nätti ja sillä on kiva lakata: levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Ainoa huono puoli geelikynsien kanssa on, että tämäntyyppiset lakat hololakkojen lisäksi on niitä, jotka eivät anna anteeksi yhtään kasvurajan kanssa, vaan paljastavat kaiken. Lisäksi tämä kului kynsien kärjistä tosi ärhäkästi. Lakkasin illalla ja aamulla oli jo kynsien terävät kärjet paljaat. Mitäköhän minä oikein olen raapinut yöllä :D?!? 


Mulla on muutenkin joku ihme spurtti kynsien ja hiusten kasvun kanssa... Tavallaan kiva, mutta kampaajalaskuja ajatellen ei niin kiva :/. Geelit oon huoltanut viimeksi 1,5 viikkoa sitten ja nyt jo reilun millin kasvu tyvessä. Hiukset sen sijaan voin normaalisti värjäyttää noin kahdeksan viikon välein, mutta nyt oli neljän viikon jälkeen pakko varata perjantaille kampaaja-aika, koska juurikasvua on jo reippaasti yli sentti!! Näissä lukemissa ei siis sinänsä ole mitään mullistavaa, paitsi kun puhutaan minun hidaskasvuisesta tukasta ja kynsistä. Kahdeksan viikon jälkeen hiuksissani on normaalisti tuo sentti tai reilu tyvikasvua. Joku hormonihirrrrviöjuttuhan tämä varmaankin on, raskaus tekee kerrankin tehtävänsä, hah ;D.

5 kommenttia:

  1. Pakko vielä mainita että alan tykätä tuosta kynsien muodosta vaikka mun virallinen mielipide on, että stiletit ei oo mua varten. Noi on vähän siitä välistä, ja nätit:)
    Ja toi lakka on ihanan metallista, mistä oon kanssa alkanut pitää.

    Muuten, miten sä uskallat noin myöhään lakata? :D Mä lakkaan aina mahdollisimman aikasin ette vaan tuu jälkiä yöllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, et tykkäät :). Mun silmäänkään ne ei oo yhtään niin raa'at, kun aluksi tuntui :). Ja toisaalta, mielipidehän voi olla objektiivinen. Eihän jokaista vaatettakaan itselleen päälle laittaisi, mutta voi se silti olla toisen päällä kivannäköinen :).

      Mulla on pieniä lapsia ja sitä myötä ah-niin-ihanaa pyykkirallia ym, joten lakkaaminen onnistuu useimmiten vasta myöhään. Pakkorako siis, lakkaisin kyllä mielellään ajan kanssa ja valoisan aikaan, niin jälkikin ois siistimpää. Nukun varmaan jotenkin sormet pystyssä (sen raapimisen lisäksi?! :D), kun ei tuu ruttuja, heh.

      Poista
  2. Todella nätit kynnet! Yksinkertaisuus on välillä tosi virkistävää;)

    VastaaPoista
  3. Mä oon kans huomannut, että ne yksinkertaiset ja nopeat koristelut/lakkaukset kerää paljon enemmän kehuja kuin vaivalla värkätyt. Paitsi vesimarmorit, ne kyllä kerää kehuja eikä oo ihan niitä yksinkertaisimpia :P

    PS. Mulle kelpais kans tollanen hiustenkasvu..! ;)

    VastaaPoista
  4. Kauniit kynnet! Ja mä niin rakastan stilettoja! Sopii sulle hyvin ;D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...