Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

Kesäkynnet

Tässäpä huoltoa edeltäneet kesäkynnet by Sannu. Kovasti oon pahoillani, että nämä pikaräpsäisyt kynsistäni on ainoat kuvat, jotka näitä lakkauksia jäi todistamaan. Poistin lakat kahden päivän jälkeen ja sitten vasta tajusin, että kunnon kuvat jäi ottamatta. Pilkahdus aurinkoa taivaalta ystävän mökillä ja siinä välissä muun kuvauksen ohessa nappasin nämä otokset.


En tuntenut oloani yhtään kotoisaksi näissä lakoissa ja jostain syystä koko kynnen lakkaukset kirkkailla ja tummilla väreillä tökkii edelleen. Opinkohan minä koskaan? Vai liittyykö tää nyt siihen, ettei ison mahan kanssa halua korostaa kynsiä niin paljon...? (juu, olen yhdessä koossa edelleen...) Ranskiksissa tai variaatioissa menee lähes väri kuin väri, mutta koko kynnellä... noup. Tummat lakat on minun mielestäni kauneimpia ihan lyhyissä/pienissä kynsissä (tai sitten vaan muiden kynsissä) ja koska mulla on jo pelkästään kynsipeti niin valtavan pitkä luonnostaan, ei minun kynsiini kai sitten istu tummat lakat ollenkaan. Hmph. Luojalle kiitos mm. vaaleanpunaisista ja nudeista lakoista ;).


Näissä kynsissä lakkana on China Glaze Ahoy!, joka on ihana pinkki vastine Ruby Pumpsille. Kaksi kerrosta peitti oikein hyvin. Leimaukset on MagnoNailsin XL-laatasta E, leimattu Orly Cotton Candy -lakalla.



Onko minunlaisiani muita, joita viehättää vain vaaleat lakat tai sitten ranskikset? :)

2 kommenttia:

  1. Minä ainakin olen eniten kuin kotonani kun kynsillä on ranskikset. Ehdoton lemppari eri variaatiolla. Muutkin menee, mutta usein huomaan silti aina palaavani ranskisvariaatioihin ja yleensä ne kynsillä viihdyn pisimpään ennen lakkojen poistamista.

    Värifobioita noin niin kuin muuten ei ole, paitsi sinisen sävyt omilla kynsilläni näyttää usein hirveiltä :D

    Ja jotta saataisiin aikaan kunnon kilometripostaus: minusta nää on oikein kivan väriset ja näköset :)

    VastaaPoista
  2. Oi, miten ihanan vadelmaiset kynnet! Pitääpä pistää mieleen taas yksi hyvä leimauslakka ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...