Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

a-england Guinevere

Vielä viimeinen a-england uunista ulos ja sitten vaihtuu taas jorinat muuhun merkkiin. Tässä siis kynsillä Guinevere x2.


Lakka on erinomainen. Se peittää hyvin ja levittyy helposti. Ei valittamista. Ensin mietin tämän nähdessäni, että onkohan tämä lähellä Color Club Uptown Girliä (jota mulla siis ei ole), mutta swatchien perusteella tämä taitaa olla sinisempi. Verrokeiksi löytyi myös Zoya Caitlin ja OPI Parlez-vous OPI?, mutta kumpikaan niistäkään ei ole dupe. Ihana tämä kuitenkin, sellainen mustikkamaidon sävyinen :).


Tarrat on Wild&Mild-arkista ja ne on tosi sieviä. Sain ystävältäni tuliaisiksi viime kesänä muutaman arkin näitä ja oon tykännyt kovasti. Näissä on vieläpä erityisen paljon tunnearvoa, koska kukaan ei yleensä uskalla ostaa mulle lahjaksi mitään kynsiin liittyvää, kun mullahan on jo kaikkea tai sit pitää olla jotain tosi erikoista. Höpsis, sanon minä. Kiitos sinulle Sanna :).

Kohta pitäisi taas orientoitua kynsihuoltoon, koska kynnet alkaa olemaan ärsyttävän pitkät. Alkaa kotihommat ja lastenhoito - puhumattakaan lasten turvavöiden avaamisesta - hankaloitua, kun kynnet menee tietyn mukavuusrajan yli. Mitäköhän sitä keksisi... Taidan pitäytyä valitulla tylsällä linjalla ja säästää koristelut lakoille.


Mitäs pidät Guineverestä ja koristelusta?


Ps. Mulla oli tänään ilo ja kunnia tulla neljättä kertaa tädiksi. Onnea rakas siskoni <3.


2 kommenttia:

  1. Oi, nätti! o: Ja koristelut sopii erittäin hyvin tuohon herkkään tunnelmaan.

    VastaaPoista
  2. Juu, tuo on selkeästi sinisempi kuin Uptown girl :) Tosi kaunis väri, mä aina hullaannun näihin dusty-sävyihin!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...