Sivut

torstai 31. tammikuuta 2013

Mannekiinikäsiä taas

Uskoisin, että lähes jokainen kynsihullu etsii sitä jotain tiettyä, täydellistä sävyä. Toiselle se on pinkki ja toiselle vaikka sininen. Minulle se on nude.

Oon aikasemminkin höpötellyt termistä 'mannequin hands', jolla siis tarkoitan mallinuken käsiä, jossa kynnet on samanväriset, kuin iho. Nudet lakat on minun silmääni todella kauniita ja parit omista lempparikynsistäni ovat ColorClub Incognitolla (joka on siis tähän saakka suosikkinudeni) lakatut. Kuvat em. kynsistä voit kurkata tästä ja tästä. Kynsimiittiin lähtiessäni pyörittelin käsissäni OPI Samoan Sand -lakkaa, jonka kanssa en ole oikeastaan koskaan päässyt sinuiksi. Mietin siis, joko olisi aika laittaa tuo lakka kiertoon. Onneksi en laittanut, koska se onkin näin ihana:


Tätä lakkaa on moitittu huonosta peittävyydestä, mutta enpä nyt tiedä, olisko noin. Kolme kerrosta piti laittaa, mutta eihän se nyt ihan tolkuton määrä ole kuitenkaan. Vähemmällä olisi toki kiva päästä, mutta kiva sävy korvaa pikkuvian ;).


Incognitoon verrattuna Samoan Sand on lämpimämpi ja keltaiseen päin taittava sävy, eli jopa enemmän mannequin hands minulle, kuin Incognito.




Onko sinulla mitään tiettyä väriä, mistä etsit sitä täydellistä sävyä edelleen? :)
Tai voisitko vinkata jonkun ihanan nuden, joka peittää kahdella kerroksella?


Ps. Seuraavassa postauksessa näette, miten koristelin nämä kynnet. Olisi tullut kilsapostaus laittaa kaikki kuvat tähän :).


11 kommenttia:

  1. Hehe, mulla on kans nyt nudet kynnet! Tein kylläkin geelillä, mutta kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :). Mulla ei kylläkään enää ole, vähän myöhässä postailen :D.

      Poista
  2. WIld&Mildilta löytyy "nude cat", joka peittää kahdella suht ohkasella kerroksella, ja on musta kivan sävyinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, täytyy laittaa korvan taakse (=puhelimeen ylös) ja tutkailla swatcheja :).

      Poista
  3. Mä etsin varmasti aina ja iankaikkisesti sitä täydellistä mintunvihreää. Juuri eilen sain päätökseen 15 mintunvihreän lakan lakkauksen kiekolle, vielä pitäisi jaksaa ne kuvata ja laittaa blogiin asti :D En edelleenkään ole varma, onko joukossa sitä täydellisintä väriä, mutta katsotaan, jahka pääsen keskittymään kuvaamiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, parit mintunvihreät :D. Mulla ei taida olla yhtään! Apua, asia on korjattava :O. ;)

      Poista
  4. OPIn Don't Pretzel My Buttons on mun suosikkinude, ja peittää moitteetta kahdella kerroksella :) Incognitokin löytyy, mutta sitä joutuu vähän turhan paljon kerrostamaan ja sävy on mulle ehkä vähän liian ruskea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Incognitossa just ikävää, kun sitä saa kans sutia kolme kerrosta. Väriltään se on minusta ihan äärimmäisen kaunis :). Kiitos OPI-vinkistä, pitää googlettaa!

      Poista
  5. Mulla on nimenomaan ikuinen täydellisen nuden etsintä menossa. Tuo Samoan Sand löytyy kyllä itseltäkin, mutten ole saanut vielä kynsille asti, kun värikkäämmät lakat ovat vieneet voiton. Mulla on myös OPIN Don't Pretzel My Buttons, joka on ainakin pullossa lähes identtinen Samoan Sandin kanssa. En tiedä millainen ero olisi kynsillä, mutta Pretzel itsessään on paksumpaa ja peittävämpää kuin tuo Samoan, että ehkä sitäkin voisi kokeilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kiitos vinkistä. Tuo kuullostaa hyvältä :). Eiku googlettaa!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...