Sivut

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Vaihtaripää auki

Mulla oli eilen oikein OPI-päivä. Valkoisesta, peltisestä postilaatikostamme löytyi kaksin kappalein paketteja, jotka sisälsivät yhteensä kuusi uutta OPIa! Tai yksikään ei kylläkään ollut uusi pullo, vaan kerran-pari käytettyjä kaikki. Vaihtaripää on siis auki ja voi hitsi, että olikin antoisaa :).

Vanquish Rakkaus Kynsiin -blogista otti minuun yhteyttä ja kysyi, hauanko vaihtaa OPI Unfor-Greta-Bly Bluen johonkin lakkaan hänen kanssaan. Tottahan toki halusin, koska vaikka lakka olikin tosi kaunis, se ei vain ollut minun väriseni. Nyt se pääsi sinisiä rakastavaan kotiin :). Jahkailin ensin, ettei mulla ole muita vaihdokkeja, kun vasta siellä kynsitapaamisessa olin vaihtanut muutaman pois, mutta kun otin lakkalaatikot uudelleen syyniin ja mukaan "rankan käden", niin johan alkoi löytyä ja vielä jäikin! Vaihdoimme Vanquishin kanssa neljä lakkaa. Hänen blogistaan voit käydä kurkkaamassa, mitä vaihdokeja hän sai. Linkki on tuossa kappaleen alussa. Mun vaihtarit on tässä:



1. Barre My Soul
2. Gargantuan Green Grape
3. DS Mystery
4. I'm All Ears







Lisäksi mulle siis saapui vielä Facebookin Kynsikoristekirpikseltä ostamani kaksi lakkaa:


1. Kiss Me on My Tulips
2.  A Roll in The Hague



Ihan kevätmielellä jo näiden värien kanssa, ihanaa :). Kurkkasin tuonne kynsilakkani-välilehdelle ja teidän ei kyllä kannata tehdä samaa... Ihan ei oo ajan tasalla :D.

Mikä oli sinun suosikkisi näistä uusista? :)
Entäs otteko harrastaneet näitä vaihtoja?



3 kommenttia:

  1. Oijoi, kaikkea ihanaa:) Minä taisin tehdä eilen ensimmäiset vaihtarini ja nyt mulle olisi tulossa Color Clubin Gift of Sparkle ja China Glazen Pink Plumeria sen seurauksena:)

    VastaaPoista
  2. Iiiiihania! Rakastan I'm All Earsia, se on yksi näteimmistä OPI-lakoista mitä mulla on. Juuri itsekin vaihdoin OPI California Raspberryn Steady As She Roseen :)

    VastaaPoista
  3. Toi Gargantuan Green Grape on NIIN ihana <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...