Sivut

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Vaihtareita ja ostareita. eiku.

Köyhä äitiyslomailija ei paljon ostele, vaan ihan vähän vaan ja kirppikseltä. Mut vaihtaa voi aina :). Tässä uusimpia vaihtareitani.


OPI My Very First Knockwurst sekä Suzi Takes the Wheel! Nämä vaihtuivat Vanquishilta ja taidamme molemmat olla tyytyväisiä vaihtoon :). Knockwurst ehti jo kynsillekin ja olen ihan myyty. Oon haaveillut tästä liian kauan.




Barry M Berry Ice Cream on mulle ensimmäinen lakka ko. merkiltä. Jännätään, saako se meiltä kodin. Ja nyt jos jollain on sitä Greenberryä, niin mulle saa myydä kiitti, tai kertoa, mistä sitä justnytheti saa. 


Essie Cute as a Button ja oiiiih ihanaihanaihana Mint Candy Apple, joka on myös roikkunut himotuslistalla kauan. Mainio Emma bongasi, että jäin ko. lakasta kakkoseksi kirppiksellä ja tarjosi mulle omaansa ostettavaksi. Siis kuinka ihania ihmisiä voi olla, hä?! Minttulakan kanssa samaan pakettiin pääsivät siis myös kaksi edellistä.

Ja sitten ne tikut. Kiittimet on ristissä, että tuo urakka on tässä kohtaa ohi, eikä mulla ollut kuin 120 lakattavaa. Alku oli hauskaa, mutta puolivälin jälkeen alkoi puuduttaa...


Mutta siitä lisää sitten toisella kertaa. Opettavainen homma kaikkinensa :).


Yksi vaihtari jäi muuten vielä puuttumaan, mutta se pitää nähdä kynsillä ensin :). Nyt alkaa hullunmyllyt elämässä vähän helpottaa, joten ehtii varmaan ehkä jo ehkä paneutua tähän bloggaamiseenkin enemmän :).


12 kommenttia:

  1. Huomasin, että sulla on kynsi-imuri tossa taustalla. Mistä se on ja onko mistään kotosin? Imaseeko pölyt myös poraa käytettäessä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on eBaysta. En oikein osaa verrata mihinkään, kun ei ole muista kokemusta :/. Ääni tuossa on suht hiljainen hurina ja kyllä se imee ihan hyvin, joskaan en tiedä, työntääkö se samaa tahtia sieltä pussista ulos :D...Ja siis käytän sähköviilaa.

      Sellaisen huomion oon tehnyt, että ennen imuria mulla oli tukassakin sellainen ohut pölykerros huollon jälkeen (oranssi tukka niin valkoinen pöly erottuu hyvin) ja imurin kanssa ei oo, eli kai ne pölyt johonkin muualle sitten menee :). Taatusti tuo on mun mielestä parempi vaihtoehto, kuin olla ilman imuria :).

      Poista
  2. Toivottavasti miellyttävät myös kynsillä :) Tsemppiä tikku-urakkaan, se on alkuun aika suolesta. Tikkuproggis on todellakin niitä hommia joissa kiitos seisoo vasta lopussa :D

    VastaaPoista
  3. Namuja lakkoja! MVFK on piiiiitkään roikkunut myös mun wishlistalla mutta jostain kumman syystä jäänyt aina hankkimatta. Greenberryä saa asosilta ainakin, toimittavat ihan kotiovelle. Mot:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä ei oo ollu sitä pitkään aikaan! Ostin korvikkeeksi sen IsaDoran, kun näytti sun kuvissa riittävän samalta :P.

      Poista
  4. Huomasin että sulla on tikkujen mukana tullu tuommoset renkulat? Onko hyvät, pääseekö tikut pyörimään koko renkulan ympäri vai ottaako sulkukohtaan kiinni?
    Mulla tuli semmoset ruuvit jotka on sieltä ja syvältä, kun joutuu kaikki ottamaan pois jos haluaa lisätä väliin niin pitäis jotku kunnolliset renkulat löytää..
    Nyt mulla on tikut vanhoissa renkulakorviksissa :D mutta niissä ei oikein se lukitus ole paras mahdollinen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, renkulathan ne. Tikut ei ota sulkukohtaan kiinni, mutta saranaan kyllä. Ei siis pääse pyörimään ympäri. Otan seuraavaan postaukseen noista kuvat, niin näät tarkemmin.

      Ja hätä keinot keksii, renkulakorvikset on hyvä :D.

      Poista
  5. Nyt mietin kuumeisesti onko se yksi näkemätöntä lakka se minkä luulen sen olevan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on! Ihan paras korkki ikinä! Toivottavasti sisältökin miellyttää :).

      Poista
  6. Mä voin lähettää sen Greenberryn sulle ;D Juuri edellisessä postauksessa sen haukuin, paitsi väriä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, luin sun haukut :D. Nappasinkin tänään hätäpäissäni IsaDoran Atlantiksen kaupassa matkaani :P.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...